Google+

We Recommend

50 comments

  • CBas - May 28, 2011 1:06 p.m.

    Well that only took 3 hours but in the end I certainly enjoyed discovering SO MUCH film music.
  • ExcessGiraffe - May 28, 2011 1:05 p.m.

    Hot damn, when are you going to give us Brits some prize goodness :'(
  • soren7550 - May 28, 2011 12:32 p.m.

    Well, since the music used isn't from Black Hawk Down or Shaun of the Dead (two of my favorite films), I'm boned. Damn, and I really wanted that can of whup-ass.
  • TheHungryLemur - May 28, 2011 12:29 p.m.

    This has got to be the only thing that's made me want to see noire films! Grrr.... This contest has left me craving a fedora hat to be honest. :D
  • FauxGateau - May 28, 2011 9:29 a.m.

    I had noir idea that there was a contest like this! I deserve the prize simply for making that terrible pun and surviving.
  • WeinerlessSteve - May 28, 2011 6:59 a.m.

    'Twas all dame sir Andrew Lloyd Webber and a farsicle question!
  • Friedrice - May 28, 2011 6:32 a.m.

    #5 is Chinatown
  • legory - May 28, 2011 6:06 a.m.

    Honestly if anybody knows 5 I'd give them the rest.
  • Vincemaster - May 28, 2011 5:57 a.m.

    Just picked this game up and I'm loving it
  • Friedrice - May 28, 2011 4:32 a.m.

    hint for number 3 and I got this!
  • ericeman - May 28, 2011 4:10 a.m.

    If you think I'm gonna lose this contest you can forget it Jake! Strangely enough, this has always been my icon.
  • therawski - May 28, 2011 4:04 a.m.

    1. The Sinister Urge 2. The Sinister Urge 3. The Sinister Urge 4. The Sinister Urge 5. The Sinister Urge
  • MattK - May 28, 2011 3:57 a.m.

    Hint for #3 would be nice.
  • HyBriDFuRy - May 28, 2011 3:55 a.m.

    Does anybody know if the person who gets name all 5 and e-mail them to gamesradar, gets prioritize whoever sends first?
  • InsertWittyNameHere - May 28, 2011 3:46 a.m.

    Well, at least this is a contest I will lose for a reason.
  • HardMetalManiac - May 28, 2011 3:04 a.m.

    I know for a fact that fourth one is Eddie's Theme form Who Framed Roger Rabbit but other then that I'm stumped. Question though, do you get the hat in the picture as well? I know it's not in the desrciption and you find those hats pretty much anywhere, but DAMN that's snazzy freakin hat!
  • NWzero - May 28, 2011 2:52 a.m.

    Crap, a contest that you actually need any knowledge to win.
  • scr34m555 - May 28, 2011 2:46 a.m.

    Damn it man. 4 and 5 sound way too similar. it's hard to distinguish between the two, especially with all the LA Noire audio in the background. Can this please be fixed? can you give an era for the music, like say if the music is from the 50's or the 40's. it would still be pretty vague, but at least its something.
  • batman5273 - May 28, 2011 2:44 a.m.

    Chris, cute what movie #4 is from. I kinda figured you would use it! LOL
  • giantblackbunnyofdeathinsanity - May 28, 2011 1:50 a.m.

    This is probably the MOST IMPORTANT question asked about this contest: DO WE GET THE HAT?!O_O

Showing 21-40 of 50 comments

Join the Discussion
Add a comment (HTML tags are not allowed.)
Characters remaining: 5000

OR…

Connect with Facebook

Log in using Facebook to share comments, games, status update and other activity easily with your Facebook feed.