Google+

If video game characters were Pokemon

Shares

Box 2 is full. Hit the link to switch to Box 3...

Topics

Pokemon

We Recommend

128 comments

  • Sonneilon - August 2, 2009 9:20 p.m.

    Kasumi. And the only fighting she'd be doing is who'll be on top. ;)
  • BIGBOYKANE - July 21, 2009 9:06 a.m.

    sora's evolution is messed up
  • alex1oo3 - July 15, 2009 9:24 p.m.

    i cant beleave u puty gordan free man in there and y didnt u put some pickman in there and y not bomber and atleast put ike man and other ppl in there plz make another plz
  • afroninjakatana - July 15, 2009 5:14 p.m.

    I would pick kasumi and lara croft and sheva for myself. Kratos and Master chief for battle
  • Coolbeans69 - July 15, 2009 9:13 a.m.

    lol at the crap stone for wear hog sonic!
  • TheMax - July 12, 2009 9:04 p.m.

    Snake's cutscene attack, Mega deadly!
  • Danomeon - July 9, 2009 5:04 a.m.

    I'll take Kasumi, it'll be nice to actually have a better looking ass than Pickachu's to stare at during battle.
  • kacebaad07 - July 9, 2009 12:46 a.m.

    no sheva all she will get hit and go panks partna
  • _D-Man_ - July 8, 2009 8:46 p.m.

    LAWL Great Article, loved Nico, Sonic, Snake and Samus... recaptcha:tate Coughlin
  • lordpants1 - July 8, 2009 1:33 p.m.

    Why cant mario shoot fire :(
  • yoshihunter - July 8, 2009 5:50 a.m.

    what about pyramid heads with holy $#!t scary ability or big dadies
  • Denrok - July 7, 2009 11:08 p.m.

    LOL awesome! I would like to see Cloud Strife, Sephiroth, and Isaac Clarke in the next article.
  • secretsearcher - July 7, 2009 10:39 p.m.

    Really good article. Very original. I think you should do a second installment of this, with a whole new set of characters, like Sly Cooper, or Fire emblem characters, or Star Fox, etc. P.S. I lol'd at sonic's "werehog" evolution. I could have SWORN I picked up a crapstone in the cave of bad games!
  • Dibbz - July 7, 2009 7:16 p.m.

    Kratos and Sackboy in Kratos Form PS: Master Chief should even be in this. The dude weighs 1000lbs and has a f-ing splasma gun...thats so unfair. I hate f*cking Halo!!!!
  • MOOMAN - July 7, 2009 3:58 p.m.

    Marcus because if i don't pick him, he'll chainsaw my arms off and curbstomp me, chief cuz, well, HE'S CHIEF! Kratos because he may kill me like helios (AAAAAAAAAH!!), Gordan Freeman because i love half life and finally, Kratos sack boy. WHO KNEW HE COULD BE SO DEADLY?!
  • disturbedanomaly36 - July 7, 2009 3:38 p.m.

    ha ha, i got a Zero Suit Samus, just teach it Zero Lazer ad have it use it in a battle, best results in a realy hard battle cuz it kills any pokemon in one hit and it should evolve after its used. you need the ultrarare smash stone though
  • Pyr0qvy - July 7, 2009 2:33 p.m.

    no mario evolutions? wat
  • PS360Rulez - July 7, 2009 6:54 a.m.

    Umm is it just me or could a game with all of these characters done exactly like supersmash bros be the greatest game ever? Think about it you ditch some of the lame characters and bring in Master Chief, Kratos, Ryo, and add a shit ton of blood and gore and you get an amazing game.
  • foodlist97 - July 7, 2009 4:38 a.m.

    I would choose Niko Bellic, but where is Duke Nukem?
  • iluvmyDS - July 7, 2009 4:10 a.m.

    No love for Captain Price?

Showing 1-20 of 128 comments

Join the Discussion
Add a comment (HTML tags are not allowed.)
Characters remaining: 5000

OR…

Connect with Facebook

Log in using Facebook to share comments, games, status update and other activity easily with your Facebook feed.